maandag, juni 26, 2006

FF rust..(?!)

Pff ff rust.
Een nieuwe week is begonnen, we liggen uit de WK (yes! geen oranje wuppies, lederhosen of andere smuck meer!!!) en ik probeer even niet hysterisch (jaja het stopwoordje) te MSN-en, sms-en, te emailen of zelfs te bellen... Zal t mij lukken, en zo ja, voor hoe lang?

Waarom? Wel, als t hierboven genoemde t enige tijdverdrijf is wanneer je je maar even verveeld (voor zovelen blijkt) is t misschien s tijd om wat oude hobbies af te stoffen..
Astronomie: leuk! Werkt ontspannend en relativerend. Maar....al eeuwen niet helder geweest hier in A'veen, dus nee.
Balkonieren: tuinieren op t balkon. Alles staat er al prima bij. Gaap dus.
Webdesign: Ben 'uitgedesigned' en voel totaal geen inspiratie opborrelen. En Five Star (haha) lijkt nu toch echt een ERG verlate 'jeugdzonde' ;-)~
Fitness: Ja graag! Maar uit ervaring weet ik dat 3 keer per wk, wat een beetje zoden aan de dijk zet, NIET haalbaar is. Want na meer dan 8 uur lang op een winkelvloer gestaan te hebben blijkt t toch heel moeilijk om na een snelle snack (want niet met volle maag sporten) hup op de fiets te stappen en een paar kilometer door weer en wind naar de sportschool te fietsen. Tenzij ik parttime ga werken (niet dus) hou ik t dus maar op m'n huis, tuin en keuken oefeningen met de oude vertrouwde dumbells.

Tijd voor nieuwe hobbies dus!
Any suggestions?

PS: Ik Hyves en Blog nog wel trouwens... ;)

2 Comments:

Blogger cloggie68 said...

Hé You have been tagged... lees maar op m'n blog... Hoe gaat ie verder... al weer wat leuks te doen nu je weg bent bij de Free??

groetjes
Karen

9:28 p.m.  
Blogger Simone said...

Wat leuk om dat nu weer eens te lezen :)

6:44 p.m.  

Een reactie posten

<< Home